ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

کارهای شیرین و بامزه ت حدودای 2 سال و نیم گی!!

1393/9/25 13:57
نویسنده : مامانی
908 بازدید
اشتراک گذاری

راستش خیلی وقته که از کارای جدید، حرفای با مزه  و... برات ننوشته بودم.ولی حالا که یه مطلب مربوط به 8 ماه پیشت رو خوندم و دیدم چقدر خیلی چیزا فراموشم شده، دوباره دست به کار نوشتن شدم...

 

کلمه هایی که اشتباه میگی ولی ما خیلی دوست داریم. جالبه که اگه ما هم مثل تو اشتباه بگیم سریع متوجه میشی و عصبانی میشی :

عقاب : عباق                                 به پنیر می گی صبحانه!       بشقاب: بشباق        سرشیر:شیسر

می ترکه(مثلا حباب) : می کرته         زیر میرا: زیر میزا          تخم مرغ:تخم غر(یعنی عاشقشمبوس)

باطری: بارطی!       پا نمی شم: پاش نمی شم!!     وایستا: وای نمی ستم!

اعداد: 8 رو از 1 تا 10 جا می ندازی. به 14 هم میگی: چومبه( با فتح)!!

وقتی که می خوای موبایلم و بگیری و کلیپ های که مخصوص خودت جدا شده رو ببینی میگی: مامان یا بابا چیزی میزی برام میذاری؟

یه کاری رو که دوست داری برات انجام بدیم اینطوری بیان می کنی: مثلا: میخوای با هم بازی کنیم؟؟؟

هر حیوون یا بچه ای رو که می بینی سریع میگی: مامانش کو؟؟؟ با وسایل دیگه هم که بازی می کنی یکیشون بچه میشه یکیشون مامان. مثلا قاشق - چنگال...

یه مدتی ه که از بعضی چیزا می ترسی. مثلا استیکر شیر روی دیوار اتاقت و چند بار گفتی می ترسم زبونشو در آورده. منم برات توضیح دادم که ترس نداره که! اونم دهنشه زبونش نیست و فکر می کردم قانع شدی! تا دو شب پیش گفتی می ترسم و بکنیمش از رو دیوار و از اونجاییکه امکان کندنش نبود با دو تا ورق A4 روشو پوشوندیم و قانع شدی. فرداش اومدم خونه دیدم عروسک شیرتو زیر بقیه اسباب بازی هات قایم کردی. من و صدا کردی میگی: شکمش قلمبه س آدم توشه!!! اونم توی کشو انداختی و در کشو رو بستی تا خیالت راحت شد! وارد پارکینگ هم که میشیم خودت به خودت دلداری میدی که ماشین خاموشه! ترس نداره!

تازگی ها خیلی خودتو لوس می کنی، از سر کار که میام خونه یا حتی روزایی که کلا خونه ام میای بغلم ادای مثلا نی نی کوچولوها رو در میاری که نمی تونن حرف بزنن دستاتم تکون میدی! من که خیلی دوست دارم لوس میشی . مامان جون هم می خنده میگه : خیلی لوس شده. بابایی بیاد از اهواز ببینیم عکس العمل ش چیه : ) ))

یه معضل بزرگ برات فیلم ها و کلیپ ها و عکس هایی هستن که یه قسمت از بدن و فقط نشون داده. مثلا اگه دست توی کلیپ باشه میگی سرش کووووووو؟ یا اگه سرش باشه میگی دستش یا پاهاش کو؟ که بهت گفتیم مثلا توی تصویر نیست که تا حدی قانع شدی!

معضل بزرگتر سی دی آهنگ هات هست که بیشتر توی ماشین برات میذارم. همش میگفتی اینا کو ان؟؟؟ کلی برات توضیح دادم که اینا هم مثل ما آدم هستن دست دارن، پا دارن ولی فقط صداشونو ضبط کردن. که فکر می کردم فهمیدی کامل. بعد از چند وقت سوار ماشین شدیم. خودت شروع کردی که: 

اینا دست دارن.  -آفرین!     پا دارن. -آفرین!     شکم دارن.  -آفرین!     ولی سر ندارن!!!!!    -تعجبو قه قهه

جالبه که وقتی به حرفای خنده دارت می خندم بهت بر میخوره و بغض می کنی!

دست آخر برای شیر فهم شدنتچشمک اومدیم خونه و چند تا از شعرهایی که بلدی رو خوندی و من ضبط کردم و گوش کردی، که خیلی هم برات جالب بود و می گفتی: ترانه ست(با تعجب).

پسندها (3)

نظرات (1)

آتنا
27 آذر 93 9:36
ممنون عزیزم وبلاگم اومدی ... ترانه ی نازنینمو ببوس