ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

تولدت مبارک عزیزم.

1393/3/21 13:05
نویسنده : مامانی
814 بازدید
اشتراک گذاری

سالگرد تولدت برای من خیلی پرمعناست خیلی بیشتر از روز تولد خودم! تمام لحظات روز 20 خرداد1391 تا ابد در ذهن من حک شده. هر بار که به ساعت نگاه می کنم،خاطرات اون روز رو خیلی شفاف به یاد می آرم. لحظه به لحظه شو. خوشحالم که اون فرآیند سخت رو برای به دنیا آوردنت انتخاب کردم.این به تولدت هویت داده. خدایا شکر بابت همه چیز.

 

دو سال واقعا سریعتر از برق و باد گذشت. هر روز با تو کودکی کردم و تجربه شیرین کودکی رو این بار با آگاهی تکرار کردم و چقدر دلچسب تر بود.چه روزها و چه شب هایی .سخت و شیرین! از همین حالا دلم برای همه اون لحظات سخت هم تنگ شده! تازه دارم می فهمم که هر مرحله ای از رفتارها و عادات بچه ها چقدر زودگذرند و حتی سخت ترین لحظاتش رو هم باید با تمام وجود زندگی کرد!

دخترم همیشه برات بهترین ها رو آرزو داریم و از لحظه به دنیا آمدنت سرشار از بیم و امید بودیم برای آینده ات. تنها یک چیزه که دل ما رو واقعا آروم می کنه و اون این است که ببینیم از تمام زندگی ت لذت میبری:"هر آنچه سرنوشت برات رقم زده و هر آنچه که نتیجه تلاش خودت هست". هنر شاد زندگی کردن رو یاد گرفتی و بابت همه چیز شکرگزاری . در یک کلام مثبت زندگی می کنی. به امید آن روز.

 
پسندها (2)

نظرات (2)

مامانیش و سیدمحمد
21 خرداد 93 14:57
تولدت مبارک
نورا
24 خرداد 93 14:20
الهی 120 سالگی شو جشن بگیری عزیزم آخه بدون عکس که طعمش گس میشه برامون مامان خانم چشم عزیزم. میذارم عکس حتما.