ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

شیرین زبونی هات

1393/3/24 14:3
نویسنده : مامانی
896 بازدید
اشتراک گذاری

 

+ترانه وقتی پشت لپ تاپ  با "بابا" منتظر بارگذاری کلیپ آهنگ " اتوبوس" ه :

  • مامان بیا.

مامان : بابا داره برات انجام میده مامان جان.

  • (با حالت نا امیدی) انجام نیمیده!

 

 

+مکالمه محبت آمیز پدر و دختر:

بابا: تو ترانه بزغاله هستی؟

  • نه!

بابا: پس چی هستی؟

  • ترانه جون!

 

 

+وقتی از چیزی حوصله ش سر میره یا دوستش نداره و یا خطاب به من:

  • این ِ ولش کن!

 

+همه چی مامان بابا دارن، هر چی میبینه میگه:

  • این مامانشه ، این باباششه ( بر وزن مامانشه!). این تفکرش فکر کنم برگرفته از آهنگ finger family هست.

 

+اعتراضات ترانه به نحوه رانندگی!!! جرات نداریم گاز بدیم اصلا.

  • بابا بزرگ تند تند میری!
  • ترسیدم! ( بعد از افتادن در دست انداز) 

این شده مایه شوخی بابا باهاش:)

 

+وقتی با تلفن صحبت می کنی:

  • الو، خوبی؟ سآ متی؟(سلامتی) نه نه!  هه هه هه هه...

 

+میگه : " خونه بوش کوش" بذار. یعنی : “the wheels on the bus go” حالا ارتباطشون چیه من که نفهمیدم.

 

+دوست نداشت پوشکش کنم و فرار می کرد:

مامان : اینطوری نمیشه یا باید پوشکت کنم یا باید جیش تو بگی ( برای ترغیبش جهت شروع پروژه از پوشک گیری)

  • دراز می کشه که پوشکش کنم!!!

 

+میخوام خشکش کنم، فرار می کنه. من روی شست پام می افتم و داد می زنم:

  • مامان بیا بغلم افتادی!!!!

 

+مامان ا ِ جا می کنی؟؟؟؟ (به حالت اعتراضی) "همون چکار می کنی؟"  بیشتر هم وقتی استفاده میشه که به یکی از وسایلش دست زدم یا جا به جاشون کردم!!!

 

+به ماکارونی هم میگه "ماکاری" که من خیلی دوست دارم. اصلا به نظرم ماکاری قشنگ تره واقعا چشمک

پسندها (2)

نظرات (0)