ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

شب های طولانی-شب های کوتاه

1391/11/17 8:14
نویسنده : مامانی
518 بازدید
اشتراک گذاری

مادر شدن فقط به دنیا آوردن یه فرشته کوچولو نیست! وقتی که آدم تصمیم می گیره مادر بشه باید بدونه که همه چیز زندگی ش تحت تاثیر قرار می گیره. همه اتفاقای ریز و درشت! همه اون چیزهایی که هیچ وقت براشون برنامه ریزی نمی کرد. مثل غذا خوردن-یه بیرون رفتن ساده- غذا درست کردن- نماز خوندن-خرید-رفتن به رستوران-یه گشت سه نفره فقط توی ماشین-مسافرت و حتی دستشویی رفتن! برای اینکه هر کدوم از این کارا بدون استرس انجام بشه کلی باید هماهنگی انجام بشه. ...

 

بقیه در ادامه مطلب....

یکی از اون چیزای ساده که لااقل واسه من هیچوقت احتیاج به برنامه ریزی نداشت خواب بود. یه مامان خوشخواب داشتی که هر وقت اراده می کرد می تونست بخوابه و خوابش از با اهمیت ترین چیزها توی زندگی ش بود! هر کس یهو و بی دلیل از خواب بیدارش می کرد کلی شاکی می شد. ولی الان تبدیل شدم به یه آدم شب گرد. که حتی اگر شبی رو خوب بخوابی و شب تا صبح یکی دو بار بیشتر از خواب بیدار نشی- من خودم تا صبح کم کم سه چهار بار بهت سر می زنم و وضعیت خوابیدن ت رو چک می کنم و متعجب می شم از اینکه کم بیدار شدی و هزار تا چیز دیگه. این رو دیشب که از قضا خوب خوابیده بودی و من مثل شب گردهای عاشق بودم فهمیدم.

خدایا شکرت به خاطر حس و تجربه قشنگ مادری. با به دنیا اومدن هر فرزندی خدا یه روح خیلی بزرگ به مادر اون فرشته هدیه می ده. خدایا شکر...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آتنا مامان آرنیکا
17 بهمن 91 10:19
عین خودمی . حقیقتا مادر شدن مقوله ی بس پیچیده و شیرینی ست.



و بس شیریییییییییییییین



عاطى مامان حسين
17 بهمن 91 13:05
آخ گفتي!!!!
واقعا اين حس شيرين و وصف نشدني با خودش چه دلشوره ها كه نداره
خدا همه جوره كمكمون كنه
ترانه خاله ماشاالله نازتر از هميشه اي عروسكم


مرسی خاله جون.واقعا لطف خدا این روزا بیشتر از همیشه همراه مونه.

زهره مامی ژوان
26 بهمن 91 10:15
مامانی جون سلام
خیلی از خوندن نوشته هات لذت بردم... دخمل من هم 8 ماه و نیمشه، خیلی از احساساتت رو کاملا درک می کنم، نگرانی ها، عشقها، شکرگزاریها، کم خوابیها و ....
ترانه هم که ماشالله خوردنی و ملوس ناناز مثل گل، هزار تا بوس بزای شما و ترانه خوشگله...
من شما رو لینک می کنم...


ممنونم عزیزم. من هم نوشته هات و خوندم و لذت بردم. حس های تکراری ولی قشنگ همه مامانای دنیا!

فرزان مامان رها
1 اسفند 91 10:02
آی گفتی دوستم. چه سخته ولی شیرینه...


به شدت شیرین!