ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

آینه من- آینه ما

1392/2/8 8:06
نویسنده : مامانی
263 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها هر جا که جستجو می کنم و دنبال نکات تربیتی بچه ها می گردم به یک نکته می رسم و به قول معروف همه مسیرها به یک نقطه منتهی میشه و اون هم خود من هست. خود من به عنوان مادر-ما به عنوان والدین....

 

خود من به عنوان مادر-ما به عنوان والدین. گاهی اوقات از اینکه فرزندم آینه من باشه می ترسم.هر کدوم از ما بهتر از هرشخص دیگه ای نقاط ضعف خودمون و می شناسیم. چرا فکر می کنیم فرزندمون اون ایده آلی میشه که توی ذهنم ساختم. این که خیلی راحته. تو همونی باش که من توی فکرم دارم-به رفتار من و پدرت نگاه نکن. بعد هم که نشدی اونی که میخواستم سرزنش ها شروع میشه. اصلا تو آدم.... اصلا تو آدم.......

به نظر من از اول تو همون لوح پاکی بودی که خدا بهمون هدیه داد. نگاه های معصومانه ت تا آخر دنیا بهترین تصویری خواهد بود که دیده ام. تو همان طفل معصوم معروفی! سخت است خیلی سخت ولی ما باید خودمان را تغییر دهیم تا از دیدن خودمان در آینه وجودت شرمنده نشویم. به امید آن روز.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله الهام
9 اردیبهشت 92 10:12
چقدر قشنگ نوشتي مامي ترانه جوووون به اميد آن روز


لطف داری خاله الهام عزیزم.

آتنا مامان آرنیکا
15 اردیبهشت 92 10:55

من هم موافقم گلم .