ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

خود خودت

1392/2/8 11:24
نویسنده : مامانی
942 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا هر نوزادی که به دنیا میاد با شخصیت و منش خاص خودش میاد. در نگاه اول وقتی پدر و مادرها بچه  رو با بچه های دیگه مقایسه می کنن می بینن که کارهاشون بسیار به هم شبیه ه ولی اگه دقیق تر بشیم می بینیم که اینطور نیست و هر کس به قول معروف ذات خودش رو داره....

یه موردش در مورد دختر من که به چشمم اومده اینه که خیلی به ندرت پیش میاد که برای از دست دادن چیزی گریه و زاری راه بندازه و من از این بابت خیلی خوشحالم. اگه چیزی که براش مناسب نیست و از جلوی دستش بر می داریم سریع هدف شو عوض می کنه و سراغ چیز دیگه ای میره- البته اگه از جلوش بر داریم وجایی بذاریم که باز می تونه بره سراغش حتما میره –ولی اگه دور از دسترسش باشه و بدونه بهش نمی رسه هدف گذاری شو عوض می کنه. امیدوارم همین منش رو در آینده هم داشته باشه و به جای خیره موندن به در بسته دنبال افق های جدید باشه. واقعا امیدوارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

maman taraneh
14 اردیبهشت 92 17:42
هم تولد داریم هم عروسی بدو بیا دوستم....


چشم عزیزم
آتنا مامان آرنیکا
15 اردیبهشت 92 10:57
اين دو تا پست آخر چقدر فلسفی شدن مامانی ! طعم نوشته هات داره عوض ميشه . خوب بودن ، بهتر شدن . هميشه باش ...
آرام خانوم
16 اردیبهشت 92 10:40
عشق باشد.
برکت باشد.
حضور باشد...
خداوند باشد.
خداوند باشد.
خداوند باشد.


آمین
آرام خانوم
16 اردیبهشت 92 10:42
دوستم یه پیشنهاد. یه سایت اسباب بازی www.bazidan.com هست به اسم بازی دان.یه نگاهی بهش بکن. من که خیلی ازش خرید میکنم. کلی اسباب بازی سن بندی شده داره که به درد ترانه قشنگ زندگیت میخوره و روی هوشش هم تاثیر میزاره. خلاصه سایت باحالیه. نمیدونم چرا یهویی یادش افتادم. )




ممنونم از پیشنهادت عزیزم


مامان ترانه
17 اردیبهشت 92 12:15
ممنون آتنا جون. لطف داری عزیزم.