ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

در هم...

1392/2/28 11:49
نویسنده : مامانی
564 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان این روزا با شنیدن هر صدایی که بشنوه نانای می کنه. از صدای اس ام اس( همون پیامک وطنی) گرفته تا زنگ موبایل حتی لالایی که براش می خونم و اونم مشغول شیر خوردن ه رسالت خودشو در قبال نانای انجام میده.

دیگه اینکه خیلی با تسلط می تونه راه بره-من عاااااااشق را ه رفتن بچه های نوپا هستم خیلی جیگر میشن خیلی.

4 – 5 روزی هم هست که تاب شو برات وصل کردیم. روز اول هم لذت می برد و هم می ترسید و می گفت برم دارین ولی باز دوست داشت تاب بازی کنه. از روز دوم دیگه ترس و فراموش کرد و فقط لذت می برد. قربون اون خنده های قشنگت وقت بازی بشم من.

 

بقیه در ادامه مطلب...

از دیروز هم راه بالکن و یاد گرفتی و دستتو که می گیرم من و یه راست می بری سمت در بالکن. من هم حتما در و برات باز می کنم تا کمی بیرون و نگاه کنی و حال کنی و صدا در بیاری. قربونت برم که اینقدر عاشق طبیعتی عزیزم.

آهان داشت یادم می رفت.دوهفته ای هم هست که یاد گرفتی بگی آخ. فکر کنم از شعری که پرستارت برات می خونه یاد گرفتی:"خرگوشه گفت آخ"خیلی خوشگل می گی آخ خیلی. گاهی اوقات هم می گی جیز.هفته پیش هم که رفته بودیم شیراز نقش رستم و ببینیم یه شتر تزیین شده هم اونجا بود. پدر جون شتر و بهت نشون دادن و تو هم دو بار گفتی شتر.ولی از اون روز هر چی که این کلمه رو تکرار می کنیم انگار نه انگار. مامانی و بابایی رو در حسرت شنیدن یه شتر گذاشتیناراحت

فعلا همین. مختصر و مفیدلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آتنا مامان آرنیکا
29 اردیبهشت 92 8:46
واقعا خوردنی شده این خانووووم


مرسی خاله جون. راستی زیارت قبول
آتنا مامان روشا یدونه
3 خرداد 92 12:33
ولادت امام علی و روز پدربر همه بابای مهربون مبارک باشه


مبارک ه
آتنا مامان آرنیکا
6 خرداد 92 0:36



maman taraneh
7 خرداد 92 17:15
چه عسلیه ترانه جونی ...........چرا عکس از ترانه نمیزاری مامانی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی مامان ترانه جون. چشم به زودی عکس هم میذارم.

آتنا مامان آرنیکا
9 خرداد 92 13:45
ممنون گلم بهم روحیه دادی . همیشه بعنوان یه دوست محکم و قوی روت حساب می کنم . ترانه ی جوجویی رو ببوس


شما لطف دارری عزیزم. من فقط واقعیت و گفتم

diana
9 خرداد 92 18:41
salam doostam......
tarane joono beboos
azash ax bezar khob ma ham bebinimesh


به به به. سلام به یار غار و رفیق قدیمی. از این ورا. خوشحالمون کردی عزیزم. ترنم جون و از طرفم ببوس. عکس جدید هم چشم.