ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

در هم

1392/11/1 14:15
نویسنده : مامانی
257 بازدید
اشتراک گذاری

مدت مدیدی است که دست به قلم که چه عرض کنم، دست به کیبرد نشده بودم برای ثبت شیرین ترین لحظات زندگی ام در کنار عزیزانم. نمی دانم از چه بنویسم یا از کجا؟ شیرین تر از همیشه ای با آن زبان قند عسل..... 

راستی قند عسل اصطلاح بابایی هم هست وقتی میخواد ترغیب ت کنه که چیزی رو بخوری. میگه بخور بابایی قند عسل ه قند عسل.دیگه الان رسما هر چی ما بگیم رو تکرار می کنی.خیلی قشنگ. ولی هنوز گاهی برای رساندن منظورت متوسل به جیغ و گریه میشی.

جرات ندارم از جلوی چشمت دور بشم. اینقدر داد می زنی و مامان مامان می کنی و اتاق ها رو دنبالم می گردی که پیدام کنی. "ن" آخر مامان و خیلی خوشگل و کامل ادا می کنی. این چند روزه ولی حسابی دور و برت شلوغ بوده و کیفت کوک.چند روز که مامان جون و بابا جون از مشهد اومده بودن پیشت و حسابی با هم جور شده بودین و خوش گذروندین. من هم می تونستم به کارای بیمارستان مامانی که برای جراحی پاش بستری شده بود برسم. از دیروز هم که فاطمه و مهدی اومدن پیشت و با اونا حسابی مشغول بازی هستی. مهدی طفلک رو دیشب بازی نمی دادی و همش هلش می دادی! نمی ذاشتی اصلا نزدیکت بیاد. طفلک افسرده شده بود. می گفت منم اصلا می رم پیش مامانم. البته تا آخر شب رابطه تون بهتر شده بود. با فاطمه اما خیلی جوری. همدیگرو بغل می کنین. قند توی دلم آب میشه می بینم اینقدر بزرگ شدی که برای خودت هم بازی انتخاب می کنی.

عااااااااااااااشق موسیقی هستی. وقتی که تلویزیون آهنگ پخش می کنه اصلا انگار هیچ صدای دیگه ای رو نمی شنوی. اگه توی اون حالت باهات حرف هم بزنیم اصلا نگاه نمی کنی و جواب نمی دی. به نظرم علاقه ت به موسیقی ویژه است. توی ماشین هم فقط باید آهنگ مورد علاقه تو رو گوش کنیم. دنیای شادی ناصر نظر. بابایی میگه همه زندگی ما شده علایق تو. ولی ما از اینکه همه زندگی مون مطابق با علایق تو باشه عمیقا لذت می بریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)