ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

همین طوری..

1391/5/17 12:31
نویسنده : مامانی
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام به قشنگ ترین دختر دنیا

حتما که نباید واسه حرف زدن با دختر خودم دلیل داشته باشم که.بعضی وقتا هم همینطوری می خوایم صحبت کنیم باهمچشمک

می دونم که خدا رو شکر خوبی عزیزم. کمی نفخ شکم داری که آن هم خدا رو شکر باعث ملال زیادی نیست.یه کوچولو بالا آوردن هم که طبیعیه.البته دیروز یه فقره بالا آوردی که منجر به تعویض کل لباس های من و خودت شد عزیز دلم.خجالت

مامانی الان دیگه نسبت به 1 ماه پیش کلی بزرگ شدی ماشا الله و خانومی شدی واسه خودت. یادش به خیر اون روزایی که وقتی شیر می خواستی به هر روشی متوسل می شدی.حتی موی خودت و می کشیدی ودردت می اومد و گریه می کردی ولی هم چنان دست از سر خودت بر نمی داشتی گل ناز و خنگولی مامان.

الهی که من فقط قربون او گریه کردن های نازت بشم. یه صداهایی در میاری که پرسیلا دانستن هم نفهمید معنی ش چیه.ولی من می دونم و اسمشونو گذاشتم گریه لوسی. اینگی اینگی اینگی: این صدا آخر گریه های لوس لوسیه مامان. اونگه اونگه هم می گی بعضی وقتا.

یه عکس داغ داغم برات دارم.دیشب وقتی که داشتی شیر می خوردی این عکس و بابایی از ما گرفت:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)