ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

چرا اینقدر سریع!

1391/10/27 13:57
نویسنده : مامانی
379 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زود می گذره.به قول پرستارت "اینقدر که چقدر" یعنی خیلی زیاد.اصلا باورم نمی شه که اینقدر بزرگ شدی که می شینی پای کشوی ویترین ت و  از باز و بسته کردنش لذت می بری و هر از چند گاهی میخوای کشو پایینی رو هم باز کنی ولی نمی تونی چون پاهات جلوش و گرفته.هی باز می کنی و هی می بندی و هم زمان لب هات رو هم بی صدا باز و بسته می کنی عزیزم. آخ که من عاشق همه این کارهات هستم. من هم نشستم و با لذت نگاهت می کنم و مواظبم که اون دستت که به بغل کشو گرفتی لای کشو و ویترین گیر نکنه. خدای من عشقی رو که هر لحظه و هر روز با هر کار جدیدت دارم تجربه می کنم تمومی نداره انگار. چقدر می خندی و چه قشنگ ه خنده هات وقتی که روی پاهات می ایستی و خودت با دست های کوچولوت که به لبه پشتی – تخت و یا مبل گرفتی خودت رو نگه می داری.برق شادی نگاهت و خنده چشمات توی این لحظات فراموش نشدنی ه. چقدر ایستادن رو دوست داری. همیشه مثل کوه استوار باشی گل قشنگم و همیشه شاد.

قند توی دلم آب شد وقتی که 12 دی برای اولین بار مثل آدم بزرگا حرف زدی.قربون اون صدای قشنگ و اون لب های خوشگلت برم من. فدای اون معصومیت نازت بشم. روز 13 دی هم روزی بود که برای اولین بار توی روروئکت حرکت کردی و عقب عقب رفتی. خودت رو به آینه رسوندی و کلی با تصویر خودت صحبت کردی.

با وجود اینکه هنوز در حال تجربه این روزهای خوب و پاک هستم، گاهی اوقات دلم میلرزه و تنگ میشه واسه همین روزا  و دلم میخواد که هیچوقت تموم نشن.

خدایا هزاران مرتبه شکرت. این بنده ناسپاس رو نعمتی عطا کردی که نتونه کمتر از هزاران مرتبه در روز شکرت رو به جا بیاره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)