ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

ده ماهه شدی مامانی

1392/1/20 13:42
نویسنده : مامانی
289 بازدید
اشتراک گذاری

روزها و ماه ها خیلی سریع تر از تصور من میان و میرن و تو هر روز بزرگ و بزرگتر میشی. یاد روزهایی افتادم که هنوز توی دلم بودی و به دنیا اومدن و بغل کردنت برام مثل یه رویای دور بود خیلی دور! ده ماهگیت مبارک:*

فکر می کردم طبق روال هر ماه که توی ماهگردهات اتفاقات تازه می افتاد اتفاق این ماه دندون باشه که نبود. و ما هنوز منتظریم عزیزم. چیزی به 1 سالگیت نمونده! فکر می کنم کم کم باید به فکر جشن 1 سالگیت بود ایشالا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ضحا
21 فروردین 92 9:40
سلام
الهي اين ترانه خانوم چقدر ناز و دوست داشتنيه.خدا براتون نگهش داره.خانمي من راي دادم.انشاالله كه موفق باشن.

ممنونم مامان ضحای عزیز. لطف دارین
مانی محیا
21 فروردین 92 10:02
مرسی که بما سرزدی...فرشته شما هم خیلی نازه


مرسی عزیزم لطف دارین.