ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

اولین دست نوشته

1390/10/5 14:07
نویسنده : مامانی
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیز دل مامانی.

این اولین مطلبیه که از وقتی اومدی تودلم دارم مینویسم-اینقده حرف دارم واسه گفتن که نمیدونم از کجا شروع کنم.سوال

عزیز دلم امروز دقیقا 14 هفته و دو روزته و مامانی و بابایی کلی ذوق دارن برات-تا الان آلبوم عکسات دو تا عکس خوشمل داره از 9 هفتگیو 13 هفتگی ات که هر وقت دلمون تنگ میشه نگاهشون میکنیم.خوشمزه

اولین سونوگرافی که خیلی شیرین بود که هم بهم گفتن قلبت تشکیل شده خدا رو شکر و هم صدای قلب نازنین تو شنیدم.قبلش خیییییلی استرس داشتم ولی خیالم حسابی راحت شد.

دومین سونوگرافی هم که سلامتیت رو چک کردن و مهمتر از همه من وبابایی برای اولین بار توی مانیتور دیدیمتو کلی ذوق کردیم وخندیدیم واولین دیییییدارمون بود قربونت برم.خیلی تکون میخوردی و بابایی همش میگفت داره جفتک میندازهنیشخند

این روزا دیگه شکمم داره میاد جلو و داری بیشتر خودتو بهمون نشون میدی وجا باز کردی حسابی ناقلاقلبقلبقلب

کم کمک توی نوشته های بعدی ام flash back می زنم که خاطره های مهم مون از قلم نیفتهلبخند

دوست داریم خییییییلی زیاد و دلمون برات خیلی تنگه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)