ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

بابایی واست شعر گفته!

1391/2/3 11:02
نویسنده : مامانی
504 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قشنگ ترین دختر دنیا.niniweblog.com

خوبی گل مامان؟ فکر می کنم این روزا حسابی در حال غذا خوردن و تپل شدن هستی(ایشالا) آخه مامانی خیلی زود زود گرسنه اش میشه و همش داره میخوره بعدشم خوابش می گیره و می خوابه! عزیز دلم امیدوارم این 9 هفته باقیمانده هم به خوبی و خوشی و سلامتی بگذره و خوشگل و تپل مپل بیای به خونه و جمع سه نفرمون رو کامل کنی.

دو شب پیش که طبق معمول مامانی زود تر از بابایی رفته بود که بخوابه٬ با صدای بابایی از خواب بیدار شد که داشت یه شعر میخوند.وااااااااای چقدر این شعر به من چسبید و چقدر ذوق کردم.هورا بابایی واست شعر گفته بود.تشویقمیدونی عزیزم-شما خیلی بابایی مهربونی داری٬ هر روز به فکرته و روزا رو می شمره که بالاخره کی به دنیا میای. هر کاری هم که از دستش بر بیاد داره انجام میده که من و شما در آرامش بیشتری باشیم. گلم خیلی قدر بابایی رو بدون و بهش افتخار کن. و اما شعر:

پیشچه من ناز نازیه                         همش به فکر بازیه

اسمش شده ترانه                             عزیز دل مامانه

می میره براش بابایی                       می خره براش قاقالیلی

دوست داریم خیلی زیاد و هر روز بیشتر از روز قبل .

هزار تا بوس گندهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)