ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

شیطونیای دخملم

1391/2/20 10:53
نویسنده : مامانی
505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوباره به خوشگل مامانniniweblog.com

مامانی از بس که دیر به دیر وقت می کنم واست بنویسم حرفام خیییییییلی زیاده و وقتی که میام دوست دارم همشونو یه دفعه ای برات تعریف کنم. آخه این روزا خیلی درگیر این بودم که مرخصی هام درست بشه و بتونیم از 30 اردیبهشت یعنی اول هفته 36 دیگه تو خونه باشیم و حسابی با هم دیگه استراحت کنیم که بالاخره خدا رو شکر تلاش ها و پیگیری هام دیروز به نتیجه رسید و با این قضیه موافقت کردن.niniweblog.com

 

 

خونه خودمهniniweblog.com

دیروز صبح بعد از اینکه ساعت زنگ زد و قبل از اینکه از رختخواب جدا شیم بابایی حواسش نبود و دستش تقریبا محکم خورد به خونه شما یعنی شکم بنده... خواب بودی ها قبلشniniweblog.com ...ولی یه دفعه آن چنان شروع کردی به تکا پو و جست و خیز که خنده مون گرفته بود. انگار داشتی اعتراض می کردی که به خونه ات تجاوز شده و داشتی از خودت دفاع می کردی.الهی بمیرم برات الان که دارم می نویسم بغض کردم. یا اینکه ترسیده بودی نمی دونم خوشگلکم. نگران نباش عزیز دلم خودم حسابی مواظبتم که کسی خدای نکرده اذیتت نکنه. بابایی هم حواسش نبود و بعدش کلی نازت کرد عزیزم.

ضربان قلبniniweblog.com

از دیشب واست بگم که بابایی قلب کوشولوتو پیدا کرد. الهی که مامانی فدات شه.انگشت که میذاشتیم روی یه نقطه خاص از بالای شکمم تالاپ و تولوپ  و تند تند ضربان قلبت حس میشد.niniweblog.comمنم که احساساتی فقط باید یکی من و از اون وسط جمع می کرد. چند بار قلبتو پیدا کردیم و یوهو از دستمون در رفتی دخمل شیطونم.niniweblog.comخیلی حس قشنگی بود.فاصله مون از هم انگار به اندازه پوست شکم مامانی بود فقققققققط.

دوستت داریم خیلی زیادماچ و هر روز بیشتر از روز قبل منتظرت هستیم عزیز دلبندم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ترانه
2 خرداد 91 21:41
انشالله زودتر بغلش کنی ....اما شب نخوابی و دل درد داره ها هههههههههههههه نترس گلم فابل تحمله انشالله به سلامتی ترانه جون به دنیا بیاد
مامان ترانه
15 خرداد 91 21:28
ترانه جون چه تاریخی قراره به دنیا بیاد؟ ترانه من دیروز یکماهه شد