ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

از هر دری سخنی

1391/2/20 10:16
نویسنده : مامانی
528 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ترانه قشنگ مامانی...niniweblog.com

می دونم که خوبی عزیز دلم.لبخنداین و از عکس العملات و تکونات می گم عزیزم. مخصوصا وقتی مامانی داره یه چیزی می خوره که شما دوست داری.مثل شیرینی یا ماست و خیار.چشمک نمی دونی که وجودت داره چه روزای پر انرژی و سرشار از همه حس های خوب و مثبتی رو واسه من و بابایی رقم میزنه. اینقدر هر دوتامون خوشحالیم و اینقدر منتظر در آغوش کشیدنت هستیم که هیچ چیز نمی تونه باعث ناراحت شدنمون بشه. خدا رو شکر می کنم به واسطه داشتنت و به خاطر این آرامشی که وجود تو به زندگی مون هدیه کرده.

عزیز دلبندم علاوه بر من و بابایی اینجا خیلی های دیگه هم منتظر اومدنت هستن و هر کاری که از دستشون بر میاد دارن واست انجام می دن خوشگلم.

استیکرniniweblog.com

چند هفته پیش یه سری استیکر واسه اتاقت سفارش داده بودیم که قرار شد به آدرس عمو حامد بفرستن و یکشنبه 10 اردیبهشت با چند ساعت تاخیر به دستش رسید بالاخره و ما دل تو دلمون نبود که زودتر ببینیم استیکرها رو و نصبش کنیم توی اتاقت. نمی دونی با چه هیجانی و عشقی سه شنبه تا ساعت 1 شب بیدار بودیم و مشغول نصب استیکرا.خیلی قشنگ شدن.هوراطوریکه همش دوست داشتیم اتاقت رو نگاه کنیم و یه حس شادی بهمون می داد و قرار شد که در اتاقت بسته باشه و فقط با هم دیگه بریم توی اتاق دختر عزیزمون ولی از تو چه پنهون هر دو تایی مون هم از این قانون تخطی کردیم و وقتی هم که تنها بودیم یواشکی میرفتیم توی اتاقت.نیشخندالبته هنوز از اتاقت عکس نگرفتیم و به محض آماده شدن عکس ها حتما می ذارم برات.

عمو حمید و نیوشا جون

چهارشنبه 13 اردیبهشت عموحمید ونیوشا جون از مشهد اومدن پیش ما و کلی کادوی خوشگل برای ترانه خانوم ناناز ما با خودشون آورده بودن . نیوشا جون که از کیش واست یه دست لباس صورتی ناز و یه جفت کفش گرفته بود و مامان و بابای بابایی هم چند دست لباس خوشمل و یه حوله حموم واست فرستاده بودن.خلاصه که کلی وضعت خوب شد عزیز دلم.

بافتنی

چند هفته ای هستش که خاله زهرا٬خاله مامانی٬ که یه ژورنال بافتنی جدید گرفته ژورنال و دادن به من که واست دو تا مدل انتخاب کنم که یکی رو مامان مامانی ببافه واست و یکی رو خاله زهرا.ولی من از بس دل دل کردم که آخر سر خودشون مدلاشونو انتخاب کردن و رفتن کاموا خریدن و مشغول بافتن شدن. عزیزم اینجا همه منتظر اومدنت هستن.

دوستت داریم خیلی زیاد عزیزکمقلب و هر روز بیشتر از روز پیش منتظر اومدنت هستیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)