ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

سرسری

1392/1/25 18:51
نویسنده : مامانی
276 بازدید
اشتراک گذاری

ترانه قشنگم سرسری رو در یک اقدام کاملا خودجوش و بدون تمرین من یا بابایی چند روزه یادگرفته. اصولا من نمی دونستم باید باهاش سرسری کار کنم:) . ولی خیلی باحال و با نمک ه. خیلی معصومانه و قشنگ. من و بابایی همش داریم سرمون و تکون میدیم که تو هم یادت بیفته و سرسری کنی و ما لذت ببریم. آخه انگار هنوز کامل کنترل نداری و سرت سنگینی می کنه خیلی با نمک می شی. قربون گوله نمکم بشم. فکر کنم کار جدید 10 ماهگیت همین بود!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زهرا
26 فروردین 92 19:38
سلام عزیزم میبینم که شما هم مثل من و بابای ایلیا عجله دارین


مامان باباهای این دوره ایم دیگه! عصر سرعت باعث عجول شدنمون شده
خاله الهام
7 اردیبهشت 92 8:45
سلام مرسييييي كه جواب دادين بازم بهتون سر ميزنم راستي با اجازه لينكتون ميكنم شماهم اگه دوست داشتيد لينك كنيد براي دندون هم عجله نكنيد بجه ها متفاوتن يكي دندونش زود در مياد يكي زود راه ميره يكي..... ترانه جون رو ببوسيد


مرسی عزیزم. خوشحالم که دوباره به ما سر زدی