ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

ادامه خرید سیسمونی

1390/11/15 9:49
نویسنده : مامانی
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر قشنگم.

خوبی عزیز دلم؟ دوباره اون نگرانی های بیخود مادرانه اومده سراغم و چند روزه که بیخودی همش نگران دختر گلم هستم ولی بابایی همش دعوام می کنه که چرا اینقر بیخودی نگرانی؟ منم میگم مادر ه و هزار تا استرس. چشمکولی امروز ایشالا دارم میرم دکتر که صدای قلب نازنینت رو دوباره بشنوم و خیالم راحت شه.لبخند

نازنازی من دیروز با بابایی رفته بودیم برای ادامه خرید سیسمونی. میخواستیم به مادر جون هم بگیم باهامون بیاد گفتم شاید مجبور باشیم زیاد راه بریم و پا دردش شروع شه.خلاصه سه تایی اول رفتیم ساختمون تیراژه...

یک کم طول کشید که مغازه ها باز شن. چند تا اسباب بازی فروشی خیلی خوب داشت که کلی لذت بردیم.البته از اونجایی که خیلی بی تجربه ایم خجالتفقط نگاه کردیم فعلا تا تصمیم هامونو بگیریم وبعد بریم سراغ خرید که بتونیم چیزای مفید واست بخریم. یک کت صورتی رنگ خیییییلی خوشمل و ناناز واسه زمستونت  گرفتیم و یه عروسک پارچه ای هم خریدیم که من و بابایی عاشقش شده بودیم. اسمشو گذاشتیم پیشچه. توی راه برگشت هم از خیابون میرزای شیرازی رد شدیم که اونجا هم چند تا عروسک فروشی خیلی قدیمی داره و از اونجا هم چند تا عروسک ناز و خوشگل واست گرفتیم. یک گل سرخ ناز هم واسه در اتاقت.خلاصه کلی ذوق کردیم و از خریدامون خیلی راضی هستیم.راستی داشت یادم می رفت یه تل قرمز گل گلی خوشگل هم برات گرفتم از تیراژه.عکساشو ایشالا فردا برات میذارم عزیز دلم.

دوست داریم خیلی زیاد و هزار تا بوس خیلی گنده.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نورا
20 فروردین 91 9:57
ترانه جونم به اين مامانه با سليقه و پراحساست افتخار كن عزيزم