ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

اولین آب سیب-کرفس! اولین آب شاتوت-آناناس!

1391/12/1 11:41
نویسنده : مامانی
445 بازدید
اشتراک گذاری

کرمانشاه بودیم و ما خانوما به جز شما البته!  تصمیم گرفتیم که بریم استخرو شما و پرهام رو بسپریم به دست های توانمند پدرهای مهربون. بعد از مدت ها حسابی آب تنی کردیم و خوش گذروندیم و خیال مون هم از بابت نگهداری شما راحت بود.بعد از اینکه برگشتیم داد آقایون بلند بود که...

 

چرا شیر واسشون نذاشته بودین و گرسنه شون شده بود و از ما که شیر خونه بوده و شما قرار بود توی خونه ازشون نگهداری کنین و قرار به خیابون گردی نبود! القصه این دست پیش گرفتن داستانی داشت که توجیه ش گرسنه بودن شما بود. حالا پرهام که یک سالگی رو رد کرده و همه چی میخوره خدا رو شکر. ولی دخترک من که این همه رعایت چی بخوره و چی نخوره رو می کنم و حسابی حواسم به غذاهای آلرژی زا هست و کلی بابت اینکه خارج از برنامه غذایی من چیزی نخوره حرص خوردم و اعمال نفوذ کردم  یه دفعه آب میوه های جدید خورده اونم از نوع تر کیبی!4 تا میوه باهم! حالا سیب و کرفس یه چیزی- چون آب سیب و که میخوردی و کرفس هم قبلا توی سوپت خورده بودی- شاتوت و آناناس رو کجای دلم میذاشتم! ولی خدا رو شکر مشکلی برات پیش نیومده بود و حسابی با طعم های جدیدی که تجربه کرده بودی حال کردی. البته اگه بد خوابیدن شب تو به حساب آب میوه ها نذاریم. نوش جونت عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)