ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

وقتی که ترانه خانوم برای اولین بار خودشو واسه بابایی ش لوس کرد!

1390/12/6 15:03
نویسنده : مامانی
891 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ترانه قشنگ مامانیلبخند

عزیز دلم بالاخره بعد از تحقیقات فراوان ٬حداقل 7-8 بار زیر و رو کردن سایت اسامی ثبت احوال و یه سایت اسامی دیگه٬ خوندن کتاب اسامی که از خاله زری گرفته بودم و کلی نظر خواهی و نظر سنجی از عالم و آدم این اسم و برات انتخاب کردیم.هوراااااااااا! لبخندامیدوارم که دوستش داشته باشی. من که فکر می کنم دوسش داری اسمتو و خیلی هم بهت میاد. همین الان در جهت تایید حرفای مامان یه لگد زدی شیطون.قلب

جونم واست از دیروز بگه که تازه از خواب بیدار شده بودیم و بابایی دستشو گذاشته بود روی شکم من که اگه تکون خوردی متوجه بشه.ولی اینقدر آروم بودی که من فکر کردم خوابی ولی با این وجود بهت گفتم ترانه جون مامانی عزیز دلم٬ بابایی اومده ها. تکون میخوری عزیزم؟ سوالکه یک دفعه چنان تکونی خوردی و همچین لگد زدی که کم پیش اومده بود تا حالا.ول کن هم نبودی! بابایی که کلی ذوق کرده بود و خییییلی خوشحال شده بود.خندهمن هم کلی بابت اینکه حرف مامانی رو خیلی به موقع گوش کرده بودی ذوق زده شده بودم.نیشخند

راستی عزیزم 5شنبه شب از ساعت 7 تا 11 شب داشتن تخت و کمدتو توی اتاقت نصب می کردن. خدا رو شکر همه چی داره به موقع و خوب پیش میره.اینجوری وقتی که اتاقت آماده باشه بیشتر دلمون واست تنگ میشه و دوست داریم بیای پیشمون و قشنگی های دنیامون و چند برابر کنی عزیزکم. هزاااااار تا بوس گنده واسه عزیز دل مامان.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
7 اسفند 90 10:18
مبارکش باشه هم اسمش هم تخت وکمدش امیدوارم زودتر این روزها تموم بشه ترانه جون بیاد بغلت عزیزم