ترانهترانه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

ترانه قشنگ زندگی ما

هفت ماهگیت مبارک عزیزم.

1391/1/26 11:52
نویسنده : مامانی
2,456 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانniniweblog.com

خوبی عزیزم؟ می بینی امروز چه تند تند دارم بهت سر می زنم؟تشویق خوب حرف واسه گفتن زیاد دارم امروز.عزیز دلم امروز هفت ماهت تموم شده و به سلامتی وارد ماه هشتم و هفته 31 شدی.هورامبارک باشه عزیزم.اينم كيك تولدت گلكم. خیلی بیقرار اومدنت هستیم و امیدوارم زمان سریعتر بگذره و برسه روزی که سالم و سلامت و خوشگل و تپل مپل بغلت می کنیم.

 

از یه طرف فکر می کنم که این چند ماهه چقدر سریع گذشت و دخمل مامان ماشاالله چه زود بزرگ شد ولی از طرفی فکر می کنم که خیلی زمان  گذشته از روزی که وجود تو باعث ایجاد حس قشنگ و بی نظیر و غیر قابل وصف مادری در من شد. حسی که با هر لحظه فکر کردن به اون شور و شعف تازه ای در من ایجاد می شد. روزی که اومدنت باعث شد که شادی های زندگی من و بابا هادی هزار برابر بشه و عشقمون با وجود یه هدف مشترک به بزرگی معجزه ای به نام فرزند مستحکم تر از قبل.

خدا رو شکر به خاطر داشتنت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگار
26 فروردین 91 16:59
مبارکه عزیزم


مرسی خاله نگار جون.
مامان ترانه
9 اردیبهشت 91 14:34
مامان ترانه وب دخمل منم به لینکت اضافه کن من اینکار و کردم


حتما عزیزم.همزاد و هم اسم دخملم. امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشن.